Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
Zöld Otthon mindenkinek
Nem árt néha egy kis illatszünet
Az illatozó háztartási és kozmetikai szerek a leggyakoribb szereplői a reklámoknak, és sokat költünk rájuk. Néha azonban érdemes elkerülni, csökkenteni vagy szüneteltetni a használatukat.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
Zöld Otthon mindenkinek
82 illat, amit inkább kerülj el
Ember- és állatkísérletek eredményei alapján állították össze a jelölendő allergén illatanyagok listáját.
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
Zöld Otthon mindenkinek
Nemcsak a szagok támadnak, az illatok is
Illatos szappan, sampon, dezodor, mosószer, mosogatószer, öblítő, vécépapír, papírzsepi, kézkrém, törlőkendő, légfrissítő – a mindennapok részei. Nem csoda, hogy ennyien allergiásak. Útmutató a felismeréshez és a megelőzéshez.
Zöld Otthon mindenkinek
Parfümallergia: egyre több anyagtól
Tizenhárom év alatt megháromszorozódott azoknak az illatanyagoknak száma, amelyek bizonyítottan allergiás bőrreakciókat váltanak ki. Bármiben ott lehetnek, ami illatos. Nem csak mesterséges anyagokról van szó.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
Uncategorized
Zöld temetések: nyugodjak komposztként
Aki halálával sem akarja terhelni környezetét, nyugodhat-e itthon békében vagy arra kényszerül, hogy holtában még egy utolsót rúgjon az anyatermészetbe? Magyarországon nehezen terjed a környezetbarát temetkezés.