Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
Zöld Otthon mindenkinek
Fertőtlenítőszerek
Háztartásainkban a fertőtlenítőszerek használata teljesen megszokott dolog, sajnos tartós és rendszeres használatuk számos egészségügyi problémát okozhat.
Zöld Otthon mindenkinek
Bútorápoló, szőnyeg- és ablaktisztító szerek
Lakásunkat rendszerint olyan szerekkel takarítjuk, amelyek nagyon is veszélyesek lehetnek egészségünkre. Sok közülük a bőrt és a szemet is irritálja.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
Uncategorized
Előzzük meg a kullancscsípést!
A közönséges kullancs számos kórokozót hordozhat és terjeszthet, amelyekkel vérszívása során az embert is megfertőzheti. Tavasztól őszig a leginkább aktívak, de sajnos az enyhe tél is a szaporodásuknak kedvez.
Uncategorized
Magunk előtt is letagadjuk a plusz kilókat
Legújabb hazai kutatások szerint az elhízás népegészségügyi jelentősége eléri a dohányzásét, hatalmas terhet róva ezzel az egészségügyi rendszerre. A legrosszabb, hogy nem is vagyunk tisztában a túlsúlyunkkal.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.