Találat a #Bírság és megtévesztés, #Pénzügy címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mit mérlegeljünk hitelfelvételkor?
A hitel felvétele alapos tervezést, megfontolást kíván. Ahhoz azonban, hogy választani tudjunk a hitelek között, ismernünk kell azok típusait. Mindezek előtt azonban néhány döntést meg kell hoznunk, ami nem függ a hitel típusától. Nézzük, melyek is ezek.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Takarékoskodj zölden!
Ha a spórolásról csak a silány minőségű termékek ugranak be, érdemes átnézned a környezetbarát oldalra is. Nem kell azonnal a bioboltok méregdrága kínálatát felvásárolni ahhoz, hogy zöldnek mondhasd magad. Bemutatunk néhány pénztárcakímélő és egyben környezetbarát tippet.
FOGYASZTÓ
Sikeres volt a Pénzügyi Békéltető Testület első száz napja
A Pénzügyi Békéltető Testület (PBT) működése az eddigi tapasztalatok szerint beváltotta a kialakításához fűzött reményeket, a fogyasztók számára kézzelfoghatóbbá vált pénzügyi jogvitáik gyors, hatékony és ingyenes megoldása. Az esetek többségében a fogyasztók javára dőlt el az ügy.
FOGYASZTÓ
A fogyasztói csoportok nem adnak végtörlesztési hitelt
A piacon több, fogyasztóvédelmi szempontból aggályos szolgáltató, sőt civil szerveződés is tevékenykedik, akik a deviza alapú kölcsönök végtörlesztéséhez „nyújtanak támogatást” A PSZÁF óvatosságra int.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Átverték a beszállítókat a boltok
A Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal a beszállítókkal szemben tanúsított tisztességtelen forgalmazói magatartás miatt 5 kereskedelmi láncot összesen 345 millió forintra büntetett. A megbírságolt cégek között van az Auchan, a Tesco, az Aldi, a Real és a Rossmann.
FOGYASZTÓ
Mit gondolsz a versenyről?
A Versenyjogi Kutatóközpont kutatást folytat a verseny társadalmi megítéléséről. Cél a jogalkotó által is figyelembe vehető eredmények és következtetések megfogalmazása. Segítsd a kutatást azzal, hogy kitöltöd a kérdőívüket.
FOGYASZTÓ
Mégsem a legolcsóbb a Taxi Plusz
A GVH 2 millió forintra bírságolta a Taxi Plusz-t, mert tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor reklámjaiban taxi-szolgáltatását Budapest legolcsóbb telefonos díjszabású szolgáltatásaként hirdette.
FOGYASZTÓ
Mit tehetünk eladósodottság esetén?
Ahogy az eladósodottsági problémák családonként eltérőek, úgy a problémák kezelésére szolgáló adósságrendező megoldások is egyedi mérlegelést igényelnek. A megfontolt döntés előtt érdemes megismerni, és egymással is összevetni a szóba jöhető lehetőségeket.
FOGYASZTÓ
A GVH eljárást indít a Calgon ellen
Korábban már beszámoltunk arról, hogy a TVE 2011 elején a GVH-hoz fordult egy Calgon reklám miatt. Újabb fejlemény a történetben, hogy megérkezett a GVH válasza, amely szerint a hatóság versenyfelügyeleti eljárást indít a Calgon ellen.
FOGYASZTÓ
Bírságot kapott a Taxi4
A GVH megállapította, hogy a Taxi4 Kft. viteldíjairól szóló reklámjaiban valótlan állítást közölt, valamint elhallgatta a kedvezményes tarifa igénybevételének feltételét.