Találat a #Bírság és megtévesztés, #Ital, #Megtévesztő reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Túl kicsi a hamburger, beperelték a Burger Kinget
Legalább 5 millió dolláros kártérítést követelnek fogyasztók a cégtől, mert a hamburger nem úgy néz ki, mint a reklámban.
DIVAT, FOGYASZTÓ
CCC, Answear, About You: online ruhaboltok ellen indított vizsgálatot a versenyhivatal
A versenyhivatal szerint vélhetően a cégek a vásárlók számára megtévesztő módokon tüntetik fel az akciós áraikat.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Beperelték a KLM-et zöldre festés miatt
Beperelték a KLM holland légitársaságot környezetvédők a cég egyik reklámkampánya miatt.
FOGYASZTÓ
Megtévesztően vírusölőként árult Dettol fertőtlenítők miatt bírságolt a GVH
A GVH 147 milliós bírságot szabott ki a Dettol termékcsalád forgalmazójára, amiért megalapozatlan állításokkal reklámozta fertőtlenítőszereit.
KONYHA ÉS KERT
Balkonkert a poharamban – Ízes vizek, gyógyteák és aromás cukrok
Nincs annál motiválóbb, mint ha a balkonkertészkedésüknek elfogyasztható – ehető, iható – eredménye van. Mit tehetünk az italunkba a balkonon termesztett növényekből? Nyári italok garantáltan helyi, szezonális forrásból.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Le vagyunk maradva az újratölthető üvegek hasznosításában
2023 közepétől vezetik be itthon az italok csomagolásának betétdíjas rendszerét. Jelen állás szerint a rendszer inkább a begyűjtést fogja szorgalmazni, nem teszi kötelezővé például az újratöltést. Pedig a palackok újrahasználata az egyszerű újrahasznosításnál nagyobb mértékben csökkentené a környezetterhelést.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Forgalomból kivont fogfehérítőt hirdetnek, versenyhivatali vizsgálatot kaptak
Eljárást indított a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Melyik kulacsot vegyem a gyereknek, amelyik biztosan nem káros?
Sokan szeretnénk csökkenteni a műanyag-lábnyomunkat, és saját kulacsból isszuk az otthonról hozott limonádét, azzal járunk sportolni, kirándulni. Kulaccsal küdjük a gyereket iskolába. És közben bízunk benne, hogy ez a remek zero waste megoldás egészséges is: hogy közben nem oldódik káros anyag az italunkba. Vegyianyag-szerzőnk, Simon Gergely utánajárt, melyik kulacstípus a legegészségesebb választás.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tesztelt kézfertőtlenítők közel harmada nem hat tökéletesen
- #Bírság és megtévesztés
- #COVID-19
- #Green and Safe LIFE-styles
- #kézfertőtlenítő
- #Vegyi anyagok
- #Zöld Otthon fürdő
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) Élelmiszer és Vegyipari Laboratóriuma összesen 69 féle kézfertőtlenítőt, antibakteriális szappant, folyékony szappant és tusfürdőt, felületfertőtlenítőt ellenőrzött. A vizsgálat e szerek közül 14 esetében nem igazolta teljes körűen a címkén vállalt tisztító, fertőtlenítő hatást.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.