Találat a #Bírság és megtévesztés, #Elektronika, számítástechnika, #Megtévesztő reklám, #Otthon és Iroda címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Takarékoskodás A-tól Z-ig
Amikor a takarékoskodás nemcsak megtérül, de másoknak és a környezetnek is jó. Összegyűjtöttünk néhány egyszerű trükköt, amit otthon vagy a munkahelyen is bevethetsz.
FOGYASZTÓ
90 millió forintra bírságolták a Vodafone-t jogsértő reklám miatt
A GVH döntése szerint a Vodafone lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabtak ki a vállalkozásra.
Zöld Otthon mindenkinek
Mit tegyünk a használt étolajjal?
Sajnos nem ritkán a lefolyóban landol, pedig veszélyes hulladék. Most ahhoz gyűjtöttünk információt, milyen lakossági lehetőségek állnak rendelkezésünkre a környezetbarát elhelyezéshez.
Zöld Otthon mindenkinek
Hogyan javítsuk a lakás levegőjét?
Ha azt hiszed, hogy a szobában védve vagy a füsttől és a szmogtól, tévedsz. Az Ecologist cikkéből sok minden kiderül a lakásban előforduló légszennyezésről, valamint megtudhatunk néhány hasznos dolgot arról, hogyan tehetjük tisztábbá a benti levegőt.
Zöld Otthon mindenkinek
Levegőillatosítók
Senki nem szereti a kellemetlen szagokat, ezért szellőztetünk, illatosítunk. Nem mindegy azonban, hogy mivel és hogy, számos termék használata nem kockázatmentes.
Zöld Otthon mindenkinek
Fertőtlenítőszerek
Háztartásainkban a fertőtlenítőszerek használata teljesen megszokott dolog, sajnos tartós és rendszeres használatuk számos egészségügyi problémát okozhat.
Zöld Otthon mindenkinek
Vízkőoldó és lefolyótisztító: alternatívák az erős szerek helyett
Megkopott fényű csaptelepek, vízköves mosógép, nem folyik le a mosogatóvíz. Ezernyi megoldást kínálnak a boltok, megannyi veszéllyel.
Zöld Otthon mindenkinek
Bútorápoló, szőnyeg- és ablaktisztító szerek
Lakásunkat rendszerint olyan szerekkel takarítjuk, amelyek nagyon is veszélyesek lehetnek egészségünkre. Sok közülük a bőrt és a szemet is irritálja.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.