Találat a #betegség, #fogyasztás pszichológiája, #gyerek, #gyógyulás, #Kommunikáció, #számítástechnika címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Karácsony után faljuk a fogyókúrás kapszulákat
Lázasan szabadulnánk az ünnepeket alatt felszedett kilóktól, ezért januártól faljuk a fogyókúrás készítményeket: az ünnepi szezon után mintegy harmadával többet vásárolnak belőle a magyarok – derült ki a Nielsen felméréséből.
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
TVE családi nap a közösségi mezőgazdálkodásról február 22-én
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hús
- #vegetáriánus
- #Zöldség-gyümölcs
Szeretnél jó minőségű friss, helyi zöldséghez-gyümölcshöz jutni egyenesen a termelőtől úgy, hogy egy közösséget építve segítsétek egymást? Ismerkedj meg Te is a közösségi mezőgazdálkodással a TVE családi napján! Érdekes előadásokkal, közösségi gazdaságok bemutatkozásával, magbörzével és színes családi programokkal várunk!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Idén 80 milliárd forintot tervezünk költeni a Ne vásárolj semmit! napon
A TVE évek óta a Fekete pénteken rendezi meg a Ne vásárolj semmit! napot, amellyel a túlzott fogyasztás veszélyeire szeretnénk felhívni a figyelmet. Nem ok nélkül: idén csak július 29-ig tartottak ki a Föld idei évre való erőforrási, vagyis az év második felében már a tartalékokat fogyasztottuk. 2019-ben a magyarok várhatóan 80 milliárd forintot költenek el a Black Friday akciók alatt.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mitől fogok végre jól aludni?
A fokozott munkaterhelés, tartós stressz miatt nem csoda, ha tele vagyunk feszültséggel, és ezért nehezen alszunk el. Pedig a pihentető, regeneráló alvás hiányát mind az egészségünk, mind a bőrünk és a kinézetünk is megszenvedi.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
5 tipp: így védheted a szemét, ha mobilon játszik a gyerek
Homályos látás, szemirritáció, szemszárazság, alvásproblémák – mindezek gyakori tünetei annak, ha túl sok időt tölt videójátékkal a gyerek. Hosszú távon pedig akár komolyabb látásprobléma is kialakulhat. Mire figyeljünk, hogy ne így legyen? Mi a helyes távolság, a helyes világítás, milyen gyakran és meddig tartassunk szünetet?
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Attenborough és a zorb is benne van a mosható pelenkák népszerűségében
A Te∙mi∙ti, a Mamami Bolt és a Bolyhoska, valamint Nagy Réka “ökoanyu” arról, hogyan vegyünk okosan mosható pelust.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Mit és mennyit igyon a gyerek nyáron?
Nyáron a szülők energiájának nagy részét leköti a gyerekek programjának, felügyeletének megszervezése, az evés-ivás pedig gyakran azon múlik, épp akkor ott, a helyszínen mi elérhető. Pedig a hőség miatt a gyerekek éhségérzete csökkenhet, folyadékigényük viszont nőhet a több mozgás miatt. Mire figyeljünk és hogyan? – hasznos tippek Antal Emese dietetikustól, a TÉT Platform Egyesület szakmai vezetőjétől.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Viszket? Természetes megoldások szúnyogcsípésre
Ne vakard! Nyomj rá a körmöddel keresztet! Nyálazd be! – számtalan tanácsot hallottunk már gyerekkorunkban is arra, mit tegyünk és mit ne, hogy ne viszkessen annyira a szúnyogcsípés. Most összegyűjtöttünk méhány olyan megoldást, amely természetes úton enyhítheti a csípés kellemetlen tüneteit, a duzzanatot és a viszkető érzést.
BOLYGÓ
Írd alá a petíciót a klímagyilkos mátrai szénerőmű bezárásáért
Eddig több mint 28 ezren írták alá azt a petíciót, amit a Greenpeace Magyarország indított azért, hogy zárják be a klímagyilkos mátrai szénerőművet. Az 50 éves erőműnél Greenpeace-aktivisták nemrég hatalmas felirattal üzenték: klímavészhelyzet van, sürgősen váltanunk kell a szénről megújuló energiára.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.