Találat a #Baba, gyerek, #Gyerekeket célzó marketing, #Ital címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Erre figyelj babakocsi vásárlásnál
A szülők a gyerekeikért akár erőn felül is hajlandók áldozni, és ezt a gyerektermékeket gyártó iparág ki is használja. Mielőtt belevágsz egy több százezer forintos babakocsi vásárlásába olvasd el a vásárlási tanácsainkat és a babakocsi tesztünket, lehet, hogy nem érdemes egy vagyont otthagyni a boltban.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Végre jönnek a női példaképek LEGO-ból
A LEGO az amerikai űrkutatás, a NASA négy női alakja előtt tiszteleg a hamarosan piacra kerülő figuráival.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: babakocsi
31 különböző márkájú, összesen 65 babakocsit tesztelt laboratóriumban a TVE nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezetekkel együtt. Azt vizsgáltuk, hogy a babakocsik mennyire biztonságosak, milyen könnyen irányíthatók, használhatók, szállíthatók vagy tisztíthatók. A vizsgált termékek ára 30 ezer forinttól félmillióig terjed.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mit jelentenek a kozmetikumokon lévő címkék?
Összeszedtük a leggyakoribb termékcímkéket, amelyek azt jelzik, hogy egy kozmetikum nem káros az egészségre és környezetbarát.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Bor, ami nem csak finom
Hatalmas lendülettel hódítanak a bio borok szerte a világban. Tudjuk, hogy a vegyszermentes szőlészet kíméli a környezetet, de egyre többen vallják, hogy a bio bornak az íze is jobb. Sőt, van egy bónusz tulajdonsága is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Egyesül két minősítő óriás, a Rainforest Alliance és az UTZ
A két fenntarthatóságot minősítő szervezet másban erős: a Rainforest Alliance ismert név a környezetvédelemben, az UTZ-nek kiterjedt kapcsolatrendszere van a kereskedelemben. A két szervezet 2019-től Rainforest Alliance néven él tovább.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szifon, szikvíz, szódagép – melyik a legjobb megoldás?
Percenként 1 millió PET palackot adnak el világszerte, és előrejelzések szerint ez a szám 2021-ig 20%-kal nőni fog. A bubis víz rajongóinak alternatív megoldást jelent PET palack helyett a szóda. Körbenéztünk milyen formában és mennyiért lehet hozzájutni szódavízhez.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt vásárolhatsz Fairtrade kávét
Összegyűjtöttük, hol juthatunk hozzá jó minőségű, etikus termelésből és kereskedelemből származó kávéhoz.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt vásárolhatsz fairtrade kakaót
Akár hűvös téli estén, akár napsütéses nyári reggelen, a kakaó ma már rendszeres kelléke a családi étkezéseknek, az otthoni pihenésnek. Összegyűjtöttük, hol juthatunk jó minőségű, etikus kereskedelemből származó kakaóhoz.