Találat a #Állatvédelem, #Klímaváltozás, #Nagylátószög, #Termékcímkézés, #Természetvédelem, biodiverzitás címkére
Cikkek rendezése
Uncategorized
Segíts megtalálni a fenntartható halászati termékeket!
A Marine Stewardship Council (MSC) címkéje azokat a halászokat minősíti, akik tartózkodnak a halászati területek vagy fajok túlhalászásától. Láttál már itthon ilyen terméket? Írd meg nekünk, és közkinccsé tesszük a hamarosan megjelenő adatbázisunkban.
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Közösség által támogatott mezőgazdaság Lengyelországban
A TVE munkatársai és önkéntesei Varsó környékén ismerkedtek a közösségi mezőgazdálkodással. Az útról egy lelkes kezdő gazdálkodó, Petersné Balázs Ildikó beszámolóját olvashatjátok.
KONYHA ÉS KERT
Egy csokinyuszi elbukott az NFH tesztjén
20 csokinyuszinál vizsgálta az NFH kakaóvaj és hozzáadott egyéb növényi zsír mennyiségét. Egy termékben a megengedett négyszerese volt a hozzáadott növényi zsír, ami a fogyasztók megtévesztésének minősül.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Igazi rezsicsökkentés, amivel a környezet is nyer
Az új európai energiahatékonysági szabályok 14 000 forint megtakarítását eredményezik egy átlagos háztartásban évente. Az érintett 11 millió otthonban nem csak a költségek, de a károsanyag-kibocsátás is csökken.
Zöld Otthon mindenkinek
Nem árt néha egy kis illatszünet
Az illatozó háztartási és kozmetikai szerek a leggyakoribb szereplői a reklámoknak, és sokat költünk rájuk. Néha azonban érdemes elkerülni, csökkenteni vagy szüneteltetni a használatukat.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tippek sikkes és etikus ruhatárhoz
Szeretnéd tudni, melyek a „jó” márkák, hol érdemes vásárolni – vagy épp hol ne? Sajnos nem olyan egyszerű jó és rossz kategóriákba sorolni a divatcégeket.
Zöld Otthon mindenkinek
82 illat, amit inkább kerülj el
Ember- és állatkísérletek eredményei alapján állították össze a jelölendő allergén illatanyagok listáját.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Épp elájul, aki a pólódat varrta
Zara, Tesco (F&F), H&M, Armani – egy átfogó kutatás megmutatta, mennyire érdekli a világ 50 legnagyobb ruházati cégét az, hogy a termékeiket varró, ázsiai gyárakban dolgoztatott százezrek keresete elérje a létminimumot.
Uncategorized
Zöldülő online piacterek
Az online piacterek támogatják a tárgyak túlélését, s ezzel a tudatos fogyasztást. Emellett intenzív és profi marketingjükkel állandóan vásárlásra ösztönöznek. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan segítik a legnagyobb online piacterek a valóban környezettudatos döntéseket.
Zöld Otthon mindenkinek
Nemcsak a szagok támadnak, az illatok is
Illatos szappan, sampon, dezodor, mosószer, mosogatószer, öblítő, vécépapír, papírzsepi, kézkrém, törlőkendő, légfrissítő – a mindennapok részei. Nem csoda, hogy ennyien allergiásak. Útmutató a felismeréshez és a megelőzéshez.