Találat a #Aktivista, #Ünnepek címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Leginkább ruhát és kiegészítőt vásárolunk karácsonyra
A legújabb felmérések szerint Magyarországon a lakosság háromnegyede legfeljebb 28 000 ezer forintot tervez ajándékra költeni az idei karácsonyi szezonban. Más európai országhoz hasonlóan mi is elsősorban ruházatot és kiegészítőt veszünk ajándékba.
Zöld Otthon mindenkinek
A szeretet szemete
Hull a hó, de hulladék is gazdagon díszíti a karácsonyi tájképet, főleg a városit. Az ajándékozási kényszerrel nő a csomagolás mánia, s vele a méregdrága kellékek tára is.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ökoriporter kerestetik -Fotópályázat
Az ÖKO-Pack Nonprofit Kft. és a Greenfo.hu közös fotópályázatot indított a környezettudatosság és természetvédelem jegyében három témakörben, értékes nyereményekért. A nagy sikerre való tekintettel november 30-ig még lehet nevezni!
Uncategorized
Segítsd egy kattintással a verespataki aranybánya elleni kampányt
A Zöld Erdély Egyesület kampánya Verespataki aranybánya ellen.
BOLYGÓ
Adj címet a vörösiszapos képnek!
A Greenpeace címet keres egy vörösiszapos képnek.
Uncategorized
Legyen Verespatak az UNESCO Világörökség része
Cianidos bánya helyett legyen a turizmus Verespatak fő ismérve!
Uncategorized
Cianidos tilalom Romániában is!
A Greenpeace Romániában is bevezetné a cianidos bámyászat tilalmát. Támogasd te is a kezdeményezést!
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A fogyasztók az orangutánokkal vannak
A csokoládékban használt pálmaolaj kitermelése az esőerdők elpusztításával jár. A Greenpeace a fogyasztókat is mozgósító nemzetközi kampánnyal próbálta rábírni a Nestlét, hogy a cég ne vásároljon felelőtlen beszállítóktól. Úgy tűnik sikerrel.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nagy család – kislábnyom: zöld családi verseny
- #Aktivista
- #Elektronika, számítástechnika
- #Energia
- #Építés, építkezés, felújítás
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Klímaváltozás
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Víz
A „Nagycsalád – kis lábnyom” kampány keretén belül 2010. október 20-tól egy fél évig tartó fogyasztásmérős, energiamegtakarítós, feladatmegoldós versenyt indítunk a vállalkozó kedvű családoknak!
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
50 kilométeres diéta – Piacolj, főzz, blogolj!
- #Aktivista
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Az 50 kilométeres diéta legelszántabb résztvevői vállalják, hogy október 10-től kerek egy hónapig csupán 50 kilométeren belül előállított élelmiszereket fogyasztanak. A kampányt a Tudatos Vásárlók Egyesülete is támogatja.