Találat a #Aktivista, #Állatvédelem, #Hús, vegetáriánus címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Húsfogyasztás, CO2-kibocsátás, betegségek – interaktív térkép a nagyvilág helyzetéről
Ahol sok húst esznek, ott több a rákos beteg? Van összefüggés a húsfogyasztás és a CO2-kibocsátás között? Melyik állam lakói kerülik el jó eséllyel a cukorbetegséget? Tekintsd át a globális összképet, vagy böngészd az adatokat Vanuatutól Mauritiusig!
KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: húsok, tejtermékek, hüvelyesek
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Az egészséges táplálkozással foglalkozó sorozatunkban ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat. Következnek a húsok, tejtermékek, hüvelyesek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan együnk jól?
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hús, vegetáriánus
- #Zöldség-gyümölcs
Amikor elgondolkozunk az élelmiszerek árán, sokszor kihagyunk egy nagyon sokatmondó szempontot: azt az arányt, ami kifejezi, hogy mennyit költünk teljes jövedelmünkből a megevett ételre. Mikor eszünk jól?
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Táplálkozzunk egészségesen: mit és hányszor ehetünk?
- #Baba, gyerek
- #Bio
- #E-számok
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Helyi élelmiszer
- #Hús, vegetáriánus
- #Ital
- #Zöldség-gyümölcs
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Az egészséges táplálkozással foglalkozó sorozatunkban ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat. Első kérdésünk: mit és hányszor ehetünk?
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Sága Fini Mini pulykavirsli dietetikus szemmel
Az urbánus legendák ellenére a virsli közkedvelt étel, egyre több gyártó készít kifejezetten a kisgyerekeknek szóló kiszerelést is. Most a Sága Fini Mini pulykavirslit néztük meg közelebbről. Elsősorban arra voltunk kíváncsiak, hogy mesés csomagoláson és gyerekkézbe passzoló kiszerelésen felül ad-e valami pluszt – mondjuk több húst, kevesebb adalékanyagot – egy hagyományos virslihez képest.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A hal fele importból származik
Magyarországon az egy főre jutó halfogyasztás elérte az évi 4 kilogrammot, ennek a fele importból származik. Az európai tengeri országokban az egy főre jutó halfogyasztás jóval magasabb, eléri a 20 kilogrammot is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Szigorúbb szabályozást kérnek a civilek a szupermarketeknek
- #Aktivista
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #TVE Hírek
2013. december 9-én európai és latin-amerikai civilszervezetek, köztük a Tudatos Vásárlók Egyesülete petíciót adtak át Michel Barnier, az Európai Unió Belső Piaci és Szolgáltatási Biztosa titkárságának, amelyben azt kérik, hogy a Biztos támogassa a kereskedelmi láncok tisztességtelen forgalmazói magatartást megzabolázó szigorúbb európai szabályozást. A petíciót 40 000 fogyasztó írta alá a világ minden tájáról.
DIVAT, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Tegyél a tisztességes kereskedelemért a TVE-vel!
Az emberi jogok világnapján a Tudatos Vásárlók Egyesülete kampányt indít, és arra kéri a magyar kereskedelmi láncokat, illetve az európai döntéshozókat, hogy teremtsenek átláthatóbb és igazságosabb körülményeket a beszállítói láncokban.
KONYHA ÉS KERT
Beszélgetés a közösségi mezőgazdálkodás magyar példáiról
Európában egyre inkább erősödik a közösségi mezőgazdálkodás mozgalma: gazdálkodók és vásárlóik alkotnak közösséget, hogy így segítsék egymást. A hosszú távú elköteleződésért cserébe a termelők biztos megélhetést, a fogyasztók pedig megbízható helyről származó, jó minőségű élelmiszert kapnak.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Miről szól a Ne Vásárolj Semmit Nap?
Manapság lételemünk a fogyasztás: egyfolytában pénzünket költjük, vásárlunk, legalábbis azon törjük a fejünket, mit és hol érdemes megvásárolni. Időnknek egyre nagyobb részét emészti fel a bevásárlóközpontokban tanyázás, a boltok közötti járkálás, a hirdetési újságok átnyálazása, vagy épp termékinformációk hajhászása az interneten.