Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Élet a reklám után?
Az új és a most alakuló fogyasztói trendek, innovatív tartalmak és csatornák álltak a szeptember végi amszterdami Picnic 2006 konferencia fókuszában.
KONYHA ÉS KERT
Terra Madre 2006 – Élelmiszerközösségek világtalálkozója
Október 26. és 30. között került sor Torinóban a második Terra Madre konferenciára – az „élelmiszerközösségek világtalálkozójára”. A rendezvényt az Olaszországból indult Slow Food (Komótos Étkezés) mozgalom szervezte.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Egy másik kellemetlen igazság: a hús és a globális felmelegedés
Ma mutatják be az Al Gore könyve alapján készített Kellemetlen igazság című dokumentumfilmet, amit a hazai mozik holnaptól vetítenek. Az Emagazine kommentára egy másik kellemetlen igazsággal foglalkozik: a húsevés is hozzájárul a klímaváltozáshoz.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Helyes bőrápolás télen
A bőrápolás tudománya évszakról évszakra változik. Mi a teendő télen? Hogyan ápoljuk ilyenkor a bőrünket?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
16 milliós büntetés a Pannonnak
A GVH a Pannon GSM reklámjaiban is talált kivetnivalót.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A föld alá is
Szeretünk földalatti üzletekben vásárolni? Ha igen, akkor miért? A francia Nouvel Observateur egyik nemrégiben megjelent párizsi melléklete szerint egyre inkább preferáljuk a természetes környezetükből jócskán kiragadott, napfényt és levegőt nem igazán látott boltokat. A célszerűség feláldozta a kényelmet?
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Ne repülj, és autó helyett gyalogolj!
Riasztó környezeti jövőképet festett a jelen nemzedék elé a brit kormány által közzétett Stern-jelentés, amely a féktelen károsanyag-kibocsátás várható súlyos globális következményeit elemzi.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Beszédes címkék – A hidratálókról
Aki tényleg fiatalabb és egészségesebb bőrt szeretne, inkább arra figyeljen, mivel táplálja a testét belülről. Persze jó tudni azt is, esetenként mit kenünk rá.
FOGYASZTÓ
Tövényt sértő reklámjai miatt büntetést kapott a SkyEurope
A SkyEurope a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított a 2005-ben és 2006-ban kifejtett reklámtevékenysége során – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
GVH büntetés a Magyar Telekomnak
Hiányos információk, elhallgatott lényeg. Jogsértő magatartásáért marasztalta el a GVH a Magyar Telekomot.