fbpx

| The Ecologist

Ez a cikk már legalább 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

Amerikai pszichológusok elítélik a gyerekreklámot

Az Amerikai Pszichológiai Egyesület szerint a gyerekekre irányuló tévéhirdetések „természetüknél fogva kizsákmányolóak”.

Az Amerikai Pszichológiai Egyesület
(American Psychological Association, APA) szerint a gyerekekre irányuló
tévéhirdetések „természetüknél fogva kizsákmányolóak”. Az egyesület
kijelentette, hogy a gyerekek kritikai gondolkodásának hiánya miatt sokkal
szigorúbb reklámszabályozásra van szükség a gyerekek által nézett tévéprogramok
esetében. A KidShop, gyerekreklámozással foglalkozó cég elnöke szerint az APA
állásfoglalása „veszélyes precedenst” teremtett.

Megjelent a The Ecologist 2004. áprilisi
számában.
Lefordítva és közzétéve a kiadó
engedélyével.

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás