fbpx

| Kalas Györgyi

Ez a cikk már legalább 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

21. századi bikini

Hogy mi az idei fürdőruhadivat, arról nem nehéz tudomást szerezni, csak be kell menni egy erre szakosodott boltba, és rögtön kiderül: idén például az egyrészes fürdőruha a sláger. Ennél azonban sokkal menőbb és környezettudatosabb modellek is léteznek.

 

Szerencsére egész Európában divat idén a recycling, azaz az újrahasznosítás, ami az öltözködésbe is bekúszott. Nemrégiben például magyar hírességek öltöztek újrahasznosított anyagokból készített ruhákba, hogy így hívják fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtésre. Gryllus Dorka például egy több mint ezer kólásdobozból készült estélyi ruhát mutatott be, Tóth Gabit 500 darab préselt libamájkrémes konzervdoboz fedte, Till Attila pedig egy szemetes zacskókból készített öltönyt viselt.

Ebben a kollekcióban fürdőruha ugyan nem volt, de ezen a téren is készülnek a környezetbarát darabok.

Első szuperdarab a napelemes bikini, amivel napozás közben feltölthetjük elektromos készülékeinket is, például egy telefont fényképezőgépet vagy iPodot. Sőt, egy egyszerű USB kábellel csatlakoztatható hozzá italhűtő is, ami, miközben mi melegszünk, az italunkat hidegen tartja.

Sajnos arról nem tudunk, hogy mennyire bírja a szuperbikini a vizet, és lehet-e benne egyáltalán úszni. Az minden esetre biztos, hogy a Triumph hamarosan kereskedelmi forgalomba hozza saját, napenergiás fürdőruháját, ami ezáltal mindenki által megvásárolható és valószínűleg benedvesíthető lesz.

Abszolút vízálló, viszont kérdés, hogy mennyire kényelmes az újrahasznosított üdítős dobozokból készített fürdőruha. Az illusztrációk szerint mindenesetre színes és mutatós darabokról van szó. Egyébként, ha nem kényelmes, az sem gond, az acélból készült dobozok ugyanis egynél többször is felhasználhatók, így fürdés után készülhet belőlük – például – gémkapocs.

 

Forrás: HippyShopper, NewConsumer

Képek [c] Gizmodo, NewConsumer

 

 

 

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás