alap kinézet

System Messages

Televízió, média

Termékteszt: TV

A Tudatos Vásárlók Egyesülete 58 televíziót tesztelt nemzetközi laboratóriumban az ICRT hálózat keretében. A tesztelés során a következő szempontokat vizsgáltuk: sokoldalúság (csatlakozók, tuner), képminőség, hangminőség, multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.

Ne hagyd elúszni a mobilodat! Június 30-ig egyeztesd az adataidat a szolgáltatóval!

A jogszabályi változások következtében a mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk kell a feltöltőkártyás előfizetőiket. Ez több millió fogyasztót érint. Ne hagyd az utolsó percre! 

Aki szegény, nézzen TV-t!

Jó hír: európai élmezőnyben vagyunk. Rossz hír: a 4-17 évesek tévénézési idejéről van szó. Az elmúlt 15 év alatt stabilan napi 3 óránál többet töltenek gyerkőceink a képernyő előtt. A helyzet annál rosszabb minél szegényebb és iskolázatlanabb a szülő. Megdöbbentő adatok egy friss felmérésből. 

Szexista, paternalista és bárgyú

A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól. 

Reklámtrükkök ABC-je: de hát szabad vagy!

Tucatnyi tanulmány bizonyítja, hogy egy igen egyszerű kifejezéssel megsokszorozható a meggyőzőerő. A reklámszakma is előszeretettel alkalmazza ezt a fogást, és tényleg működik, hiszen arra játszik rá, hogy mindenki szeretne tudatos, felelősségteljes vásárló színében feltűnni.

Burkolt reklám miatt büntették az RTL klubot

 

A Médiatanács 300 ezer forintos bírságot szabott ki az RTL Klub Törzsutas című műsorára, amelyben egy óbudai cukrászdát a médiatörvény szabályait sértő módon mutattak be.

 
Videók

Linkek

  •      DeSmogBlog
  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a fogyasztók érdekében

Smink