alap kinézet

System Messages

Gyerekeket célzó marketing

Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!

Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól. 

Eladási trükkök a pénztárzónában

„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva? 

Így veszik rá a gyerekeket a boltokban a vásárlásra

A gyerekeket már fiatal korukban megcélozzák a különféle eladási trükkökkel, ezek a trükkök a türelmetlenségükre, a befolyásolhatóságukra és a fogékonyságukra épülnek javarészt.

 

Már megint valami vacak – ajándékkal tarolnak a gyerekmagazinok

Hogy mit esznek a gyerekek a magazinokon? A melléjük csomagolt ajándékok szabályos függőséget alakítanak ki a bennük, miközben maga a termék nagyjából csak arra szolgál, hogy erősítse a márkahűséget.

Gyerekek és a junk food-reklámok

Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni - világszerte óriási üzlet. Mára  már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben. 

Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól

A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.

Videók

Segíts nekik!

A gyerekek fokozottabban ki vannak téve a reklámok hatásainak. Ők még nem tudják mi a különbség a "mese" és valóság között. Segíts nekik! Ajánlott rovataink: Reklám, Gyerekeket célzó marketing

  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a fogyasztók érdekében

Smink