Praktikus ötletek

Vegetarianizmussal sikeresebb a fogyás

Minél több természetes, kevésbé feldolgozott élelmiszert fogyassz!

Korlátozás nélkül fogyaszthatsz nyers zöldséget és gyümölcsöt a diéta alatt!

Fontos a fokozatosság! Már akkor is nagy eredményt érhetsz el, ha kezdetben napi plusz 3 almát, vagy körtét csempészel be az étrendedbe, például tízórai gyanánt.

Ne feledd a változatosságot: ha nincs rá mód, hogy mindig friss zöldséget, gyümölcsöt szerezz be, fagyasztott, szárított vagy akár konzervált ételeket is bátran fogyaszthatsz. Ez utóbbi esetben, ha magat teszed el őket, elkerülheted a konzerválóanyagok bevitelét.

A vegetáriánus életmód nem csak a fogyni vágyóknak jelenthet megoldást, hanem akkor is hatásos, ha a koleszterinszintedet vagy a vércukorszintedet akarod csökkenteni.

 

Kapcsolódó cikkek:

Fogyaszt a vegetáriánus életmód?

Erre figyeljünk a vegetáriánus étrend kialakításakor

Várandósság hús nélkül

A vegetáriánusoknak alacsonyabb a vegyszerterhelése

Miért lesz valaki vega?

 

 

 

 



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében