Kérdések és válaszok

Május 4-én akcióban vásároltam az OBI-ban, azonban a reklámjuk megtévesztő volt. 1-1 terméket lehetett venni 15%-os, 10%-os és 5%-os kedvezménnyel, azonban a kuponokon nem volt rajta, hogy mindhármat fel kell használni egy vásárlás során, pedig a gyakorlatban sajnos igen. Hol tudok élni panasszal?

dr. Ottlakán Johanna, a TudatosVásárló.hu fogyasztóvédelmi szakértőjének válasza:

Amennyiben a reklám feltételeiről nem kellően tájékoztatták, megtévesztő volt a felhívás, akkor két szervezetnél tehet panaszt: * Gazdasági Versenyhivatal, ha országos volt a meghirdetett akció (tehát országos lapban, újságban, országos terjesztésű szórólapon volt a félrevezető tájékoztatás) * Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, ha csak egy-egy üzletet érintett a probléma. Javaslom a Gazdasági Versenyhivatalt, mivel itt valószínűleg országos illetékességről van szó. A panaszát írásban megteheti. GVH 1245 Budapest 5. Pf.:1036 A panaszához csatolja az érintett akciós újságot is.



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében