Kérdések és válaszok

Hónapokkal ezelőtt beírtam a DM panaszkönyvébe és még nem kaptam választ. Mit tehetek? A panasz az, hogy kijövetelkor megállítottak és lopással gyanusítottak meg. Nagyon rosszul esett a dolog, sírva jöttem  el a boltból. Hozzá tartozik még, hogy ekkor 9 hónapos terhes voltam, és másnap szültem.

A kérdéssel kapcsolatban az alábbiról tudom tájékoztatni:

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény rendelkezései értelmében a Vásárlók Könyvébe tett bejegyzésre a vállalkozás köteles 30 napon belül írásban válaszolni (kivéve, ha nyomban bejegyzi válaszát a Vásárlók Könyvébe).
Amennyiben ennek a kötelezettségének a DM nem tett eleget, akkor a Vásárlók Könyvi bejegyzés másolatával keresse meg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot, melyet az alábbi csatornákon ér el:
Közép-Magyarországi Regionális Igazgatóság
1052 Budapest, Városház u. 7.
+36-1-328-0185
fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
(amennyiben más régióhoz tartozik, akkor a levélcímet, és az e-mail címeket a www.nfh.hu oldal elérhetőségek menüpontjában, regionális igazgatóságok almenüjében találja meg).

Ha a biztonsági személyzet magatartásával is probléma volt (pl.: hangnem, nem mutatta meg az igazolvány számát, úgy tett, mintha hatóság lenne- tekintettel az Ön akkori állapotára), akkor a problémát jelezheti a vagyonvédelmi kamarának is, mely etikai eljárást tud kezdeményezni a nem megfelelően viselkedő biztonsági szakemberekkel szemben.

 



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében