Kérdések és válaszok

2008 november végén vásároltam egy csizmát, egy hónapja hordom és levált a talpa. Visszavinném, de nincs hova, mert bezárták az üzletet. Mi a teendő?

dr. Haraszti Anikó, a TudatosVásárló.hu fogyasztóvédelmi szakértőjének válasza:

Sajnos amennyiben az üzlet valóban bezárt, csak két dologban bízhat:
- cég máshol nyitott boltot (számlán szereplő cégnévre érdemes rákeresni az interneten), de elsősorban a cégbíróságon lehet utána nézni. Ha a cég még él, érvényesítheti jogát a cégtulajdonoson  (a vételár visszafizetését kérje, ha nincs másik bolt);
- gyártónál is érvényesítheti igényét, ha be tudja azonosítani.

Sajnálom, nem egyszerű dolog ez ilyen esetben.



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében