fbpx

| Huzián Zsófia

Ez a cikk már legalább 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

Megtévesztő Ryanair reklámok

Megtévesztő reklámért 10 millió forintos bírságot kapott a Ryanair légitársaság a Gazdasági Versenyhivataltól.

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Ryanair megtévesztette a fogyasztókat egy nyári akció keretében hirdetett, kedvezményes áron kínált repülőjegy kampány reklámjaival. Napi- és hetilapokban, magazinokban, szórólapokon, valamint saját honlapján elhelyezett banneren 99 Ft-os, illetve 49 Ft-os kedvező áron megvásárolható repülőjegyeket hirdetett.

Tájékoztatások fő üzenete a fogyasztók számára az volt, hogy a hirdetésekben megjelölt kedvezményes jegyeket a vállalkozás valamennyi, Budapestről induló úti cél esetén biztosítja.

A GVH megállapította, hogy a kedvezményes jegyek ezzel szemben csak egy vagy két úti cél esetében voltak elérhetőek, így a hirdetések valótlan üzenetet közvetítettek a fogyasztók felé, ezért a vállalkozásra 10 millió forintos bírságot szabott ki.

Kép: sxc.hu

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás