• Nyomtatóbarát változat
  • Oldal küldése ismerősnek

Levált a cipőm sarka -visszavihetem a boltba?

2018.04.20. /

Aki vásárol az előbb-utóbb szembe fog találkozni a garancia, szavatosság és a kellékszavatosság rejtélyes fogalmával. Mit jelentenek ezek pontosan és milyen jogok illetik meg a fogyasztót vásárláskor? Következő előadásunkon, április 27-én erről lesz szó.

Vásároltál egy terméket ami elromlott és a boltban azt mondták, hogy nem cserélik le, de nincsen baj, mert levásárolhatod az árát.

Sok ilyen és ehhez hasonló helyzet adódhat a vásárlásaink során, ezért jó ha tisztában vagyunk azzal, hogy mikor-mit kérhetünk és várhatunk el az eladótól, kereskedőtől.

Bármilyen terméket is vásárolunk, a vásárlónak vannak érvényesíthető jogai, például hibás teljesítés esetén is.

Javítás-csere-elállás, csak néhány olyan kulcsfogalom és hasznos dolog, amiről érdemes többet megtudni, hogy tudatos vásárlóként tudjunk élni a minket megillető jogokkal.


Hogy ez mit jelent, és mikor-mit lehet tenni, arról szól előadássorozatunk következő előadása április 27-én.

Jelentkezés és regisztráció az április 27-i eseményre itt.

 

Dátum: Április 27. ( péntek) 17.00-18.30
Helyszín: Urbanfood_1013 Budapest, Attila út 27.

 

Egy tipikus példa-kedvcsinálónak ( amikor a vásárolt elromlott fénykard helyett gumikacsával akarják kiszúrni a szemünket).

 

  Készült a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium FV-I-17-2017-00023 jelű pályázat támogatásával.



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében