fbpx

| Tudatos Vásárló

Ez a cikk már legalább 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

Írd át a Reklámetikai Kódexet!

Milyen egy etikus reklámügynökség? Mit kell, és mit nem kell szabályozni a reklámetikai kódexben? Most minden megváltozhat. Írd meg te is a javaslataidat!

A szakmai szervezetek megkezdték a Magyar Reklámetikai Kódex
időszerű felülvizsgálatát. A reklámszakma egyes szereplőitől és a civil
szervezetek részéről is várják augusztus 1-jéig az írásbeli észrevételeket,
szövegezett javaslatokat a normagyűjteménnyel kapcsolatban.

A kódex jelenleg hatályos szövege megtalálható az Önszabályozó
Reklám Testület
(ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ)  oldalán. 

Az észrevételek és javaslatokat az alábbi címre várják: info[kukac]mrsz.hu,
ort[kukac]ort.hu

 

Forrás: Kreatív
Online

Kép [cc] teliko82

 

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás