• Nyomtatóbarát változat
  • Oldal küldése ismerősnek

Így vesznek rá, hogy megvegyél egy egészségesnek vélt gyerekterméket 2.

2016.05.27. /

A gabonapehely csomagolása óriási felület, rengeteg lehetőség rejlik abban, hogy igazán vonzó terméket fabrikáljanak belőle. Képes anyagunkban számos trükköt bemutatunk, amivel befolyásolják a gyerekedet, hogy ő rávegyen téged a vásárlásra. 

A gyerekek szerepe a vásárlási döntésekben nagyon megnőtt. Számos kutatás bizonyítja, hogy jelentős befolyásuk van arra, mi is kerül a család bevásárlókosarába. Ezt a gyártók sem hagyják figyelmen kívül. Közvetlenül megszólítják a kicsiket nem csak a televíziós reklámokon, de a termékek csomagolásán keresztül is.

 

Gyerekeket célzó marketingtrükkök

A csomagolás a higiénián és a kötelező információk feltüntetésén túl remek lehetőség a figyelemfelkeltésre, főleg ha olyan nagy felületről van szó, mint egy müzlisdoboz. A szülőkhöz és a gyerekekhez is többféleképpen szólnak, ebben a cikkünkben a gyerekeknek szóló trükkös szövegeket, képeket mutatjuk be.

 

Cikkünk első részét, a felnőtteket célzó marketingtrükkökkel itt olvashatod.

 

Élénk, erőteljes színek használatával könnyű felkelteni a kicsik figyelmét, a vonzó, aranyos karakterek segítik azt, hogy a gyerekek ugyanarra vágyjanak, mint hősük. 

A termék neve könnyen megjegyezhető, hogy a kicsik se feledjék el. Gyűjthető ajándékok hozzácsomagolásával szintén erősödik a vágy a termékért, a dobozon található konkrét, márkaelemeket tartalmazó játéktól pedig még inkább bevésődik a termék emlékezetükbe.

 

 

Gyereknyelvezetet használnak, a figura kalandokra hívja a gyerekeket, könnyen megy az azonosulás. Gyakran található internetes oldal is, amelyre valamilyen eszköz képével hívják fel a figyelmet, pl. tablet vagy telefon, ami szintén vonzó a gyerekek számára. Az oldalon aztán újabb, akár burkolt reklámüzenetek várják őket. A csomagoláson rendszerint többször is felhívják a figyelmet a finom ízre, ami nem ritkán a csokis.

 

Közzétéve és lefordítva a Fédération Romande des Consommateurs engedélyével. 

 

Tetszett a cikk, szeretnél még több akciót? Nyomd meg a lenti gombot és támogasd a www.tudatosvasarlo.hu fenntartását egyszeri felajánlással.  Köszönjük!

   

Legyél Te is a Tudatos Vásárlók Egyesülete büszke támogatója!

A TVE éves támogatói díja 3000 forint. És ezért kapsz egy Tudatos Vásárló Kedvezménykártyát is.

 

Kattints ide, ha szeretnél 5-15% kedvezménnyel vásárolni a TVE által minősített helyeken.

 

  Nemzeti Fejlesztési Minisztérium – a fogyasztók érdekében. A cikk a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium FV-I-15. 15-2015-00014 jelű pályázat keretében valósult meg.  

 

 A videó a Földművelésügyi Minisztérium Zöld Forrás PTKF/1230/2015 jelű pályázat keretében készült.



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében