fbpx

| Tudatos Vásárló

Így vesznek rá, hogy megvegyél egy egészségesnek vélt gyerekterméket 2.

A gabonapehely csomagolása óriási felület, rengeteg lehetőség rejlik abban, hogy igazán vonzó terméket fabrikáljanak belőle. Képes anyagunkban számos trükköt bemutatunk, amivel befolyásolják a gyerekedet, hogy rávegyen téged a vásárlásra.

A gyerekek szerepe a vásárlási döntésekben nagyon megnőtt. Számos kutatás bizonyítja, hogy jelentős befolyásuk van arra, mi is kerül a család bevásárlókosarába. Ezt a gyártók sem hagyják figyelmen kívül. Közvetlenül megszólítják a kicsiket nem csak a televíziós reklámokon, de a termékek csomagolásán keresztül is.

powered by Typeform

Gyerekeket célzó marketingtrükkök

A csomagolás a higiénián és a kötelező információk feltüntetésén túl remek lehetőség a figyelemfelkeltésre, főleg ha olyan nagy felületről van szó, mint egy müzlisdoboz. A szülőkhöz és a gyerekekhez is többféleképpen szólnak, ebben a cikkünkben a gyerekeknek szóló trükkös szövegeket, képeket mutatjuk be.

Arról, hogy mivel befolyásolnak minket, azaz a felnőtteket célzó marketingtrükkökről itt olvashatsz.

Élénk, erőteljes színek használatával könnyű felkelteni a kicsik figyelmét.

 

A vonzó, aranyos karakterek segítik azt, hogy a gyerekek ugyanarra vágyjanak, mint hősük.

A termék neve könnyen megjegyezhető, hogy a kicsik se feledjék el.

Gyűjthető ajándékok hozzácsomagolásával szintén erősödik a vágy a termékért, a dobozon található konkrét, márkaelemeket tartalmazó játéktól pedig még inkább bevésődik a termék emlékezetükbe.

Gyereknyelvezetet használnak, a figura kalandokra hívja a gyerekeket, könnyen megy az azonosulás.

Gyakran található a csomagoláson internetes oldal is, amelyre valamilyen eszköz képével hívják fel a figyelmet, pl. tablet vagy telefon, ami szintén vonzó a gyerekek számára. Az oldalon aztán újabb, akár burkolt reklámüzenetek várják őket.

A csomagoláson rendszerint többször is felhívják a figyelmet a finom ízre, ami nem ritkán a csokis.

Közzétéve és lefordítva a Fédération Romande des Consommateurs engedélyével. 

Nemzeti Fejlesztési Minisztérium – a fogyasztók érdekében. A cikk a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium FV-I-15. 15-2015-00014 jelű pályázat keretében valósult meg.  A videó a Földművelésügyi Minisztérium Zöld Forrás PTKF/1230/2015 jelű pályázat keretében készült.

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás