• Nyomtatóbarát változat
  • Oldal küldése ismerősnek

Így vesznek rá, hogy megvegyél egy egészségesnek vélt gyerekterméket

2016.05.26. /

A gabonapehely csomagolása óriási felület, rengeteg lehetőség rejlik abban, hogy igazán vonzó terméket fabrikáljanak belőle. Képes anyagunkban számos trükköt bemutatunk, amire érdemes odafigyelni, hogy ne terelhessék el a figyelmünket a lényegről: az összetételről.

A csomagolás a higiénián és a kötelező információk feltüntetésén túl remek lehetőséget nyújt a figyelemfelkeltésre, főleg ha olyan nagy felületről van szó, mint egy müzlisdoboz. A szülőkhöz és a gyerekekhez is többféleképpen szólnak, ebben a cikkünkben a szülőknek szóló trükkös szövegeket, képeket mutatjuk be.

 

A csomagolás színe is kulcskérédés, a zölddel a természetességet is lehet sugallni. A szükséges ásványi anyagok piktogramos megjelenítésével kevésbé lesz hangsúlyos a cukortartalom.

Az a tény, hogy a termékben nincs se színezék, se tartítószer, újabb ok arra, hogy egészségesnek véljük a terméket. A boldog család megjelenítése azt sugallja, hogy ha ilyen harmonikus étkezésre, együttlétre vágyunk, megéri ezt a terméket beszerezni. 

A rengeteg szöveg és kép túlzsúfolttá teszi a dobozt, így a fontos információk, mint összetétel, tápanyagtartalom nehezebb megtalálni.

A cikk második részét a gyerekeknek szóló marketingtrükkökkel itt olvashatod. 

 

 

 

 

Ha mindezeket megérjtük, már sokkal könnyebb lesz csak és kizárólag az összetételre figyelni, és a megfelelő gabonapelyhet kiválasztani.

 

 

Közzétéve és lefordítva a Fédération Romande des Consommateurs engedélyével. 

 

Tetszett a cikk, szeretnél még több akciót? Nyomd meg a lenti gombot és támogasd a www.tudatosvasarlo.hu fenntartását egyszeri felajánlással.  Köszönjük!

   

Legyél Te is a Tudatos Vásárlók Egyesülete büszke támogatója!

A TVE éves támogatói díja 3000 forint. És ezért kapsz egy Tudatos Vásárló Kedvezménykártyát is.

 

Kattints ide, ha szeretnél 5-15% kedvezménnyel vásárolni a TVE által minősített helyeken.

 

  Nemzeti Fejlesztési Minisztérium – a fogyasztók érdekében. A cikk a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium FV-I-15. 15-2015-00014 jelű pályázat keretében valósult meg.  

 

 A videó a Földművelésügyi Minisztérium Zöld Forrás PTKF/1230/2015 jelű pályázat keretében készült.



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében