• Nyomtatóbarát változat
  • Oldal küldése ismerősnek

Fogyasztóvédelmi tippek utazóknak

2017.05.02. /

Elmaradt programok, szálláshellyel kapcsolatos kifogások, gyakori vitás ügyek. A Budapesti Békéltető Testület tanácsai az utazások során leggyakrabban felmerülő fogyasztóvédelmi problémákra.

A TVE 2016. áprilisában tesztelte a fapados légitársaságokat, ahol azt vizsgáltuk, mennyire felhasználóbarát az oldaluk, mennyi rejtett költséget tartalmaz egy első ránézésre olcsónak tűnő repjegy. A teszt eredményeit itt találjátok.

Mire kell figyelnünk online megrendelt repülőjegyeknél? Hogyan kell eljárnunk, ha a szolgáltatás igénybevétele során panaszunk adódna? Milyen fontos információkat rejtenek a légitársaságok weboldalán elérhető általános szerződési feltételek? Jár-e kártalanítás a légifuvarozótól késés, járattörlés esetén? Mi a teendőnk, ha panaszt tettünk, de az utazásszervezővel vagy a légitársasággal nem tudtunk megállapodni?

Ezekre, és további fontos kérdésekre kapunk választ a Budapesti Békéltető Testület tájékoztató anyagában.

 

Forrás: pixabay.com

Legyél Te is a Tudatos Vásárlók Egyesülete büszke támogatója!

A TVE éves támogatói díja 3000 forint. És ezért kapsz egy Tudatos Vásárló Kedvezménykártyát is.

Kattints ide, ha szeretnél 5-15% kedvezménnyel vásárolni a TVE által minősített helyeken.

  Nemzeti Fejlesztési Minisztérium – a fogyasztók érdekében. A cikk a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium FV-I-16-2016-00023 jelű pályázat keretében valósult meg.

 



  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében